Mucize Doktor 64. Bölüm Fragmanı (Final)

Mucize Doktor 64. Bölüm Fragmanları (Final)


FOX Tv ekranlarının sevilen dizisi Mucize Doktor 27 Mayıs 2021'de final yapıyor. Ali Vefa baba oluyor. Ekipteki herkes mutlu. Kısacası güzel bir final bekliyor bizleri.

Mucize Doktor 64. Bölüm 1. Fragmanı (Final)


Ali Vefa: "Bana mucize doktor dediler. Ben çok şeyde aciz kaldım bu hayatta ama yaşadım, hep inanarak yaşadım. Sonunda öğrendim ki ben değilmişim mucize olan, hayatın kendisiymiş."



Mucize Doktor


Mucize Doktor 64. Bölüm 2. Fragmanı (Final)


Ali Vefa: "Öğrendim ki bu hayatta her şey ama her şey mümkünmüş."

Ali Vefa: "Otizmliyim, cerrahım, kocayım, babayım, insanım. Benim adım Ali Vefa. Hep inanarak yaşadım."

 

Mucize Doktor Final 2. Fragmanı



Ali Vefa Kimdir? Gerçek Adı Nedir? isimli yazımızı da okuyabilirsiniz. Teşekkürler.

Yorum Gönder

0 Yorumlar